Home  >  Training & Advies  >  Adviseren, Klantbenadering en Salesvaardigheden


Adviseren, Klantbenadering en Salesvaardigheden:
 

  • Adviesvaardigheden
  • Aquisitievaardigheden
  • Onderhandelingsvaardigheden
  • Commerciële gespreksvoering, acquisitiegesprekken, telefonisch en vis à vis 
  • Het verkoopproces
  • Ken je klant
  • Omgaan met verschillende klanttypes
  • Netwerken
  • Relatiebeheer
  • Omgaan met "lastige" en "moeilijke" klantsituaties aan telefoon en balie
  • Klantgerichte telefoontrainingen
  • Verkoopgesprekken, cross selling
  • Proactieve klantbenadering, klantgericht en vraaggericht werken
  • Omgaan met weerstand en bezwaren
Naam
E-mail
Telefoonnummer
Uw vraag of reactie
Verificatie code*
 

* De verficatie code is: 56181

Workshop 'Hoe het effect van een training te meten'
U leidt uw mensen voortdurend op en dat is een goede zaak. Maar weet u ook of de training/opleiding effect heeft?... meer >

Hobéon erkend aanbod voor veiligheidskundigen/ arbeidshygiënisten
... meer >

Ondersteuning en begeleiding bij de communicatie van reorganisatie- en veranderingsprocessen
... meer >

Versterken van veilig gedrag
Hoe spreek je collega's aan op onveilig gedrag met behoud van een goede relatie?... meer >