Home  >  Training & Advies  >  Verkooptraining: De kunst van het verkopen voor gevorderden



Verkooptraining 

De kunst van het verkopen voor gevorderden
 

  • U heeft al flink wat ervaring opgebouwd als verkoper maar wilt eens op opbouwende wijze kritisch feedback krijgen op uw werk.
  • U wilt graag op de hoogte zijn van de meest recente inzichten op het gebied van verkoop.


Onze salestraining 'De kunst van het verkopen (2)' geeft u inzicht in uw sterke verkoop skills, scherpt deze aan en leert ze nog meer in te zetten. Mogelijk ontwikkelt u ook nog nieuwe verkoopvaardigheden.

de training richt zich zowel op business-to-business verkoop als rechtstreekse verkoop aan consumenten.

Inhoudelijk

  • Opfrissen fasen van het verkoopproces
  • Omgaan met diverse type klanten (kleurentheorie) en koopmotieven
  • Uw persoonlijke verkoopstijl: wat werkt al goed, wat kan nog beter?
  • De kunst van beinvloeden, gebaseerd op R. Cialdini
  • Hoe iedere dag enthousiast blijven; het why, what en how van Sinek

Werkwijze
Bij al onze trainingen werken we met een professionele trainingsacteur om praktijksituaties mee te oefenen.
Daarnaast gaan we tijdens de training, indien mogelijk, ook echte klanten bellen of, in het geval van een individuele coaching, bezoeken. Hiermee kunt u de kosten van de training meteen terugverdienen of zelfs meer dan dat.

Tijdsinvestering
- 1 dag

De trainingen worden in company gegeven of als 1- op-1 coaching.

Voor wie en wat
Voor ervaren verkopers
Voor beginnende of niet zo ervaren verkopers bieden we de training ‘De kunst van het verkopen voor beginners'.

Wilt u meer informatie. Neem vrijblijvend contact met ons op.

 


 

Naam
E-mail
Telefoonnummer
Uw vraag of reactie
Verificatie code*
 

* De verficatie code is: 82843

Workshop 'Hoe het effect van een training te meten'
U leidt uw mensen voortdurend op en dat is een goede zaak. Maar weet u ook of de training/opleiding effect heeft?... meer >

Hobéon erkend aanbod voor veiligheidskundigen/ arbeidshygiënisten
... meer >

Ondersteuning en begeleiding bij de communicatie van reorganisatie- en veranderingsprocessen
... meer >

Versterken van veilig gedrag
Hoe spreek je collega's aan op onveilig gedrag met behoud van een goede relatie?... meer >